SSS-Sıkça Sorulan Sorular
SIKÇA SORULAN SORULAR (S.S.S.)
1) Nasıl üye olabilirim ? Üye olmak ücretli mi ?
www.mrthinker.com.tr' nin ana sayfasındaki "Üye Ol”
veya "Yeni Üyelik” butonlarına tıklayarak üyelik formunu doldurup hemen üye
olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. Üye olmak ücretsizdir. Avantajlardan faydalanmak ve her türlü fırsattan haberdar olmak için hemen üye olabilirsiniz.
2) Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim ?
Sitemizde üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz.
Sepetinize ürününüzü ekledikten sonra alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
Siparişlerinizin kontrolünü sağlıklı bir şekilde yapabilmeniz için, üye
girişinizi tamamlamanızı öneririz. Üyelik sırasında almış olduğumuz bilgiler,
sizin güvenli bir alışveriş yapabilmeniz için gereklidir.
3) Üye olmanın avantajları nelerdir ?
Sitemize üye olursanız kampanyalar, indirimler,
fırsatlar ve mrthinker.com.tr ile ilgili haberlerden öncelikli olarak
siz haberdar olabilirsiniz. Kişisel bilgilerinizi yönetebilir, sizi daha
yakından tanıyabilmemiz ve size özel fırsatlar oluşturarak size sunabilmemiz
için bizimle daha çok bilginizi paylaşabilirsiniz.
4) Üye olurken paylaştığım bilgiler hangi amaçla kullanılacak ?
Kişisel verilerinizin korunması konusundaki
hassasiyetinizi paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerinizi 6698 sayılı Kişisel
Verilerin Korunması Kanununda öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük
kurallarına uygun olarak saklıyoruz.
5) Şifremi unuttum. Ne yapmalıyım ?
Şifrenizi unuttuysanız, "Giriş Yap” veya ÜYELİK
bölümünde bulunan "Şifremi Unuttum” linkine tıklayıp, gelen sayfadaki kutuya
üye olurken belirttiğiniz e-posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır.
Şifrenizi değiştirebilmeniz için mail adresinize bir link gönderilecektir.
Linke tıklayarak yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz. Güvenliğiniz açısından bu
link 30 dakika süreyle aktif olacaktır. 30 dakika içinde şifre belirleme işlemini
yapamadıysanız, tekrar "Şifremi Unuttum” kutucuğuna tıklamanız gerekmektedir.
6) Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim ?
Ana Sayfanın üst kısmında bulunan "Site içi ürün
arama” alanına veya Ürünler sayfasının sol tarafındaki "Hızlı Arama” alanına,
aradığınız ürün kodunu/ ürün adını yazarak istediğiniz ürün grubuna
ulaşabilirsiniz. Sıralama butonlarını kullanarak renk ve fiyat ile ilgili
istediğiniz sayfaya erişebilirsiniz.
7) Siparişlerimi nereden görebilirim ?
Siparişlerinizi, Ana Sayfanın üst kısmındaki "Sipariş
Takibi” bölümünden veya "Hesabım" sayfasında bulunan
"Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.
8) Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim ?
Öncelikle üye olurken dolduracağınız Üye Formunun
eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir.
Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz,
üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata
geçecektir.
Sipariş verirken, ürün bilgilerini (ürün adı, cinsi,
rengi, bedeni, miktarı vb), adres bilgilerini, fatura bilgilerini, ödeme
bilgilerini lütfen "doğru ve eksiksiz” giriniz.
9) Siparişimi verdim. Bundan sonra ne olacak ?
Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize
gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için
adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir. Siparişiniz sorunsuz bir
şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken
kullandığınız e-mail adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten
bir mail gönderilecektir. Siparişiniz en kısa sürede size ulaştırılmak üzere
hazırlanarak, kargoya verilecektir. Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde
tarafımızdan size tekrar bir mail gönderilecek ve kargo hakkında
bilgilendirilmeniz sağlanacaktır. Kredi kartı ile verilen siparişler anlık
olarak işleme alınmaktadır. Havale ile verilen siparişlerde, havale ödemeniz
tarafımıza ulaştıktan sonra siparişiniz hazırlanır ve en kısa sürede kargoya
teslim edilir.
10) Siparişimin elime ulaşmadığı durumlarda ne yapabilirim ?
Kargo firması, belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi
teslim etmektedir. Adresinizde bulunamamanız durumunda, kargonuzu getiren kişi
paketinizi en yakın kargo şubesinden alabileceğinize dair bir not bırakır.
Kargonuzun ilgili şubeden 3 gün boyunca alınmaması durumunda, siparişiniz
tarafımıza iade edilir. Bu aşamada Müşteri Hizmetlerimizi arayarak "bir defaya
mahsus olmak üzere” tekrar aynı adrese gönderimini isteyebilir veya adres
değişikliği talebinizi bu aşamada iletebilirsiniz. Bu durumda, 2.kargo bedelini
siz ödersiniz.
11) Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum. Ne yapabilirim ?
Siparişinizi verdikten sonra adres değişikliği talep
etmeniz durumunda, İletişim bölümündeki telefon numarasından Müşteri
Hizmetlerimize ulaşarak ya da İletişim Formunu doldurmak suretiyle e-posta
yollayarak talebinizi iletebilirsiniz.
12) Siparişim neden iptal edildi ?
Bazen online siparişleri iptal etmek zorunda kalırız.
Bu; stok durumu, ödeme sorunları, teslimat adresi sorunları vb. birçok nedene
bağlı olabilir. Siparişinizin bir kısmı ya da tamamı iptal edildiyse, iptal
edilen ürünler için sizlere geri ödeme yapılır.
Siparişinizin neden iptal edildiğini net bir şekilde
öğrenmek için, Müşteri Hizmetleri hattımızı aramanızı veya İletişim Formunu
doldurarak tarafımıza e-posta göndermenizi öneririz.
13) Siparişimin faturasına nasıl ulaşabilirim ?
Müşteri Hizmetleri hattımızı arayarak veya web
sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndererek
e-faturanızı talep edebilirsiniz.
14) Ödeme seçeneklerim nelerdir ?
Siparişinizin ödeme işlemini; 1) Kredi kartı ile, 2)
Havale/EFT ile yapabilirsiniz. Kapıda ödeme seçeneğimiz yoktur.
15) Hangi banka kartları ile ödeme yapabilirim ?
Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerinizin
ödemesini, tüm bankalara ait MASTER ve VISA kartlar ile tek çekimle
yapabilirsiniz. Ayrıca; Maximum, Bonus, World, Axess, CardFinans, Paraf,
Advantage, Bankkart, SağlamKart kredi kartlarıyla 12 aya varan taksitlerle
ödeyebilirsiniz.
16) Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi ?
www.mrthinker.com.tr üzerinden satılan her ürünün
fiyatına KDV dahildir.
17) Havale/EFT ödemelerini hangi bankaya yapabilirim ?
Havale/EFT Alıcı kısmına EFG TEKSTİL "Senem Özkoyuncu”
ve açıklama alanına "sipariş kodu” nu yazmayı unutmayınız. Aksi
takdirde, ödemeniz hesaba aktarılmayacaktır. Sipariş numaranız, ödeme aşaması
tamamlandıktan sonra oluşturulacaktır.
Hesap No : İş Bankası / Yahyakaptan Şb.(2411) / IBAN
: TR13 0006 4000 0012 4110 0891 58 (0089158 no’lu TL hesabı)
18) Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz ?
Ürünlerimizi MNG Kargo ve Yurtiçi Kargo ile teslim ediyoruz.
19) Kargo ücreti ne kadar ?
MNG Kargo ve Yurtiçi Kargo, anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarıdır. Kargo
ücreti ürün başına ve Türkiye’ nin her yerine sabit 23-TL’dir. Bu ücret,
sipariş aşamasında ödemeniz gereken toplam tutara yansıtılır, teslim alırken
herhangi bir ödeme yapmazsınız. 250-TL üzeri siparişlerde ise, kargo
ücretsizdir.
20) Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim ?
Siparişiniz kargoya verildiği anda, tarafınıza
gönderilecek e-mail içerisinde Kargo Takip Numaranız yer almaktadır. Bu takip
numarası ile güncel kargo takibinizi yapabilirsiniz.
21) Kargom ne zaman elime ulaşır ?
Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra, ortalama
1-3 iş günü içerisinde ürününüz kargoya teslim edilmektedir. Ürününüz kargoya
teslim edildikten sonra, bulunduğunuz bölgeye göre teslimat süresi 2-3 gün
arasında değişmektedir. Böylece, siparişinizin toplam teslimat süresi 3-6 gün
arasındadır.
22) Kargo elime ulaşmadı ne yapmalıyım ?
Kargonuzun ulaşmaması durumunda, telefonla veya web
sitemizde bulunan İletişim Formunu doldurarak Müşteri Temsilcimize
ulaşabilirsiniz.
23) Bulunduğum yerde kargo firmanız yoksa siparişimi nasıl teslim alacağım
?
Siparişlerinizi ulaştıran MNG Kargo ve Yurtiçi Kargo, tüm Türkiye'ye
teslimat yapabilmektedir. Ancak, köy, kırsal bölgeler ve karayoluyla ulaşım
sağlanamayan yerlere ürün teslimatı yapılamaması söz konusu olabilir. Kargo
teslimatı açısından sıkıntı yaşayabileceğinizi düşünüyorsanız, lütfen sipariş
vermeden önce 0(850) 222 06 06 numaralı telefondan MNG Kargo Çağrı Merkezi ile, 444 99 99 numaralı telefondan Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi ile iletişime geçip, adresinize teslimat yapılıp yapılamayacağını öğreniniz. Bu tür
durumlarda genellikle en yakın yerleşim merkezine siparişiniz getirilir ve
sizden buraya gelerek teslim almanız rica edilir.
24) Siparişim neden gecikti ?
Siparişlerinizi her zaman standart gönderi
tarihlerimiz içerisinde sunmayı amaçlamaktayız. Ancak bazen beklenmedik
durumlar, teslimatın gecikmesine neden olabilmektedir. Siparişinizin
kampanya, indirim ya da resmi tatil dönemlerine denk gelmesi teslimatınızın
gecikmesine neden olabilir. Belirtilen nedenler dışında, kontrolümüz dışında
gelişen ve öngörülemeyen durumlar ortaya çıkması ile de teslimat gecikmesi
yaşanabilmektedir.
25) Yanlış ürün teslim aldıysam (yanlış ürün gönderildiyse) ne yapmalıyım ?
E-ticaret sitemiz aracılığı ile vermiş olduğunuz
siparişinizden farklı olarak yanlış ürün teslim aldıysanız, e-arşiv faturanızın
arka yüzüne yanlış ürün teslim aldığınıza dair notunuzu ve Sipariş Numaranızı
yazarak, MNG Kargo ile göndermenizi rica ederiz. MNG kargo müşteri kodumuz olan 655989251 ile, iade kargonuzu ücretsiz olarak tarafımıza
gönderebilirsiniz.
26) Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım ?
Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo
görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir.
Daha sonra, siparişinizle ilgili Müşteri Hizmetlerimizle iletişime
geçebilirsiniz.
27) Fatura kargo paketinden çıkmadı. Ne yapmalıyım ?
Müşteri Hizmetlerimizle iletişime geçerek fatura
talebinde bulunabilirsiniz.
28) Ürünlerin Türkiye dışına gönderilmesini isteyebilir miyim ?
Sadece yurtiçi siparişlere dönüş sağlayabilmekteyiz.
29) Siparişimi nasıl iade edebilirim ? İade koşullarınız nelerdir ?
Online alışveriş sitemizden almış olduğunuz ürünlerde
bir sorun olması ya da aldığınız ürünlerin ihtiyacınızı karşılamaması
durumunda, teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde "koşulsuz olarak" iade
edebilirsiniz. Ancak, iade talebinizin kabul edilebilmesi için aşağıdaki
koşulların sağlanması gerekmektedir :
* İade talebinizi, öncelikle bize e-posta ile
bildirmelisiniz. Bunun için, e-posta adresimize
(info@mrthinker.com.tr) "Konu” başlığına "İADE TALEBİ” yazarak, açıklama
kısmına da iade
sebebinizi
(Ayıplı ürün / Bedeni olmadı / Beğenmedim. gibi), teslim aldığınız tarihi ve
sipariş
bilgilerinizi
yazarak e-posta göndermelisiniz.
* Sitemizden satın alınan ürünlerin, bakmak ve denemek
amacıyla ambalajını tabii ki açabilirsiniz.
Ancak iade
edilmesi durumunda, "orijinal ambalajıyla birlikte, eksiksiz, hasarsız, kullanılmamış”
olarak
göndermelisiniz. (Yıkanmış, silinmiş, lekelenmiş, sigara-parfüm kokusu sinmiş,
sökülmüş-yırtılmış-sünmüş ürünler, kullanılmış olarak kabul
edilecektir.)
* Siparişle birlikte ücretsiz olarak gönderilen
(varsa) hediye-promosyon ürünler ve ürünün faturası
da mutlaka
gönderilmelidir.
* İade kargonuz, "Gönderici Ödemeli” olarak gönderilmeli, "Alıcı Ödemeli” olarak gönderilmemelidir. (Yani, iade kargo bedeli "müşteriye/size” aittir.)
* Yukarıda açıklandığı şekilde yapılmayan iade
talebiniz, maalesef kabul edilmeyecektir.
İade
Adresimiz : Fevzi Çakmak Mh., Ali Vasfi Efendi Cd., Çare Sk., No:3, Yeni Akarca
Sitesi,
B-Blok, D:4 41310 İzmit/KOCAELİ
İade ile ilgili prosedürleri yerine getirip tarafımıza
yolladığınız ürün, elimize ulaştığında ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi
için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 3 ile 5 iş gününü almaktadır.
İadeniz, Mesafeli Satış Sözleşmesi’ nde yer alan Madde 13’deki "Cayma Hakkı” ve
Madde 14’deki "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun
olmalıdır.
Çoklu indirimlerimize dahil olan ürünlerin iade
işlemini talep ettiğiniz takdirde, kampanya dahilinde satın aldığınız tüm
ürünleri tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.
Kredi kartı ile verilen siparişlerde ödeme iadeleri
ortalama 10 iş günü içerisinde gerçekleşmekte ve yapmış olduğunuz ödeme tutarı
kredi kartınıza iade edilmektedir. Tarafımızdan ödeme iadesi yapılan işlemlerin
güncel kredi kartı ekstrelerine yansıması, bankalara göre ortalama 24 saat
içerisinde olmaktadır. Sürenin uzaması halinde, bankanız ile irtibata geçmeniz
gerekmektedir.
30) Siparişimi iade ederken bir bedel ödeyecek miyim ?
Evet, iade ettiğiniz ürünlerin kargo bedelleri
müşteriye yani size aittir. Dolayısıyla, iade kargonuz "Gönderici Ödemeli”
olarak gönderilmeli, "Alıcı Ödemeli” olarak gönderilmemelidir. Aksi taktirde,
iade kargonuz teslim alınmayacaktır.
31) İnternet sitesi alışverişlerimde değişim yapabilir miyim ?
Web sitemizde yapılan alışverişlerde, ürün-beden-renk
değişimleri gerçekleştirilememektedir. Değişim talep ettiğiniz ürününüzü,
tarafımıza iade olarak gönderebilirsiniz.
32) Siparişimi iptal etmek istiyorum. Ne yapabilirim ?
İşleme alınmış olan siparişlerin, yalnızca aynı gün
içerisinde iptali mümkündür. Siparişinizi aynı gün iptal edebilmek için,
Müşteri Hizmetleri hattımızı aramanız veya web sitemizde bulunan İletişim
Formunu doldurarak tarafımıza e-posta göndermeniz gerekmektedir.
33) Para iadem neden taksitli olarak yapılıyor ?
Toplam iade tutarı, bizim tarafımızdan tamamıyla
bankanıza ödenir. Ancak, taksitli ödeme seçeneğini seçtiyseniz, iadeniz de
banka prosedürleri gereği taksitli olarak yapılacaktır. Detaylı bilgi için
bankanızla iletişime geçebilirsiniz.
34) Geri ödeme almak için, neden iade ettiğim ürünlerin Mr.Thinker’ a ulaşmasını beklemek zorundayım ?
İade işlemini başlatabilmemiz için, iade ettiğiniz ürünlerin "Sıkça Sorulan Sorular-29” kısmında belirtilen iade koşullarımıza uyduğundan emin olmamız gerekiyor. Buna istinaden iade ürünlerinizin fiili kontrolü için tarafımıza ulaşması gerekmektedir.
35) Kendime uygun bedeni nasıl bulabilirim ?
Aşağıdaki Beden Tablosu’ nda ;
yaklaşık kilonuzun yazdığı satırla, yaklaşık boyunuzun yazdığı sütunun kesiştiği
kutucukta yazan beden, size uygun olan bedeni gösterir. Ürünlerimiz "standart
kalıp”tır.
* Oversize kalıptan
hoşlanıyorsanız, veya biraz kilolu olduğunuz için bol ve dökümlü durmasını istiyorsanız,
Beden Tablosu’nda bulduğunuz bedenin BİR BÜYÜĞÜNÜ almanızı öneririz.
* Slimfit kalıptan
hoşlanıyorsanız, veya kaslı bir vücudunuz olduğu için dar ve sıkı durmasını istiyorsanız,
Beden Tablosu’nda bulduğunuz bedenin BİR KÜÇÜĞÜNÜ almanızı öneririz.
36) Sıkça Sorulan Sorular kısmında soruma yer verilmediyse ne yapabilirim ?
Sorunuza burada herhangi bir yanıt bulamadıysanız, Müşteri Hizmetleri’ne WhtasApp’ tan yazabilir veya İletişim Formu’nu doldurarak e-posta atarak bilgi alabilir, sorularınızı iletebilirsiniz.